projekt på G

Jag är sedan det här året ordförande i Ungdomssektionen i våran ryttarförening och jag har så mycket idéer och folk har ringt och skrivit till mig om att de vill vara engagerade och kan hjälpa till om de behövs. Verkligen superkul :D En kille har fixat sponsor åt oss till nästkommande aktivitet! Jag har frågat en möjlig sponsor, ska komma tillbaka nästa vecka för att prata igenom vad vi vill ha :)
Ska leta runt lite andra sponsorer med så vi kan hitta på lite större aktiviteter :)

Snart ska jag ut på promenad med vänner och hundar, de släpar ut mig så jag slipper sitta själv på kvällen :)
Kanske blir skönt, va ett tag sen jag va ute på en ordentlig promenad. Jag sitter typ bara med studierna hela dagarna, inte alltid så kul. Sen ska jag hinna med att jobba oxå! Däremot är jobbet en stor del i mina studier, hade jag inte jobbat på 1,5 år hade jag nog haft svårare att ta in teorin då jag inte haft något att relatera till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu