Rastlös

Usch vad tråkigt det är att vara hemma... Känner mig nästan som arbetslös eller sjukskriven :D haha!
Förstår inte dom som orkar med att vara hemma och bara slappa, ligga och glo på tv och slumra till i soffan 13 gånger på ett dygn.. Jag kanske är avundsjuk för att jag själv inte kan ;)
 
Idag gick jag upp vid 7, åt frukost och kom på att mina cigg var slut! En ynka fimp hade jag i paketet :( Så fick vänta till 9 när jag trodde affärerna öppnade för att någon hade sagt att dom hade tagit tillbaka öppettiderna som är på vinterhalvåret... Väl utanför affärerna ser jag att så är det ju inte? Det är bara att dom stänger tidigare, öppnar gör dom klockan 8:00!!   Jaja, när jag kommer ut så tänker jag tända en cigg och njuta av den, nej men då har Hanna glömt tändaren!! Alltså va i helvete?! Frågar Nattan om hon bjuder på kaffe, så åker dit och får låna en tändare och den ciggen var jäkligt god ;)
 
Nu har jag mest lullat runt och plockat lite hemma. Försökte rensa avloppet i källaren i går, så idag fick jag turen att rulla ihop alla slangar och äckla ner mig.. urk....
Städat trapphuset, diskat och kollat på resor på datan. Är så himla sugen på att åka utomlands :D Vill ha lite värme och en avstressande miljö. Känns som att man knappt har kommit utanför 50-skyltarna den här sommaren :(
Det enda jag har gjort är ju festivalen och den var ju nu i augusti :/
 
Idag börjar ridlektionerna igen för den här terminen, ska bli kul att komma i gång igen :D Har saknat det och tänkt flera gånger att jag ska åka dit och låna en häst att skutta omkring på, men tiden och orken har inte funnits där.. Så +3 kg under den här sommaren ska bort!!
Hoppas på att det blir en mjukstart eftersom man känner sig lite ringrostig när man inte ens har klappat en häst sen slutet på maj, men känner jag ridläraren rätt så blir det en hård lektion ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej Hanna, hur mår du då?, du pluggar och sitter i hör jag, du kan komma och prata med mig vet du eller!jag har ganska mycket erfarenhet vet du, mycket positivt som du nog ska lyssna till, pratar om dig och vi saknar dig.:)

2013-08-22 @ 20:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu