kaffepaus

Har haft en välförtjänt sovmorgon till klockan 9, det var inte en dag försent! :D
Har suttit med datorn och försökt knåpat ihop sista uppgiften i hälsopedagogiken, bara en liten del kvar så snart kan jag koppla av :) Etiken är nästan oxå färdigt för den här veckan!

Nu sitter jag med en kopp kaffe och slappar lite innan jag ska duscha. Har fortfarande morgonrocken på mig haha :D
Idag ska jag ha nybörjarlektioner för barn i stallet, ska bli roligt! :) Har fått in en fot i verksamheten igen känns det som och vem är inte lyckligare än mig? :D Ja hästarna möjligtvis ;)
Har vart där några förmiddagar så man känner i musklerna att de var längesen :)

På lördag ska vi på 30-årsfest hos min äldsta syster. 80-talstema och jag måste hitta alla kläder jag behöver. De känns dock svårare att få i hop kläder till henke.. Hmm, får nog ta att rappa på lite ;)

Hann med att julpynta lite i går när de var första advent, jag gillar myskänslan enda fram till själva julafton. Då får jag avsmak direkt, alltid ska de vara så mycket bestämmelser för vad man får och inte får göra! Blääää..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu