slutbetygen i handen, känns förjävla bra

Har varit och hämtat mina betyg från gymnasiet idag och jag kom inte riktigt i håg att jag hade så pass bra ;) Men de är ju både plus och minuspoäng.
Det "lättaste" sättet att komma in är om man har IG i svenska och engelska?! (WTF) Men det visste jag sen innan och jag har hört på omvägar att det inte är så många som söker just den här utbildningen, så har man tur så kommer man in ändå :)

I måndags var jag med H och hans lillebror och spela badminton och lattjade runt med hopprep, rockringar och andra gympasals-prylar. Måste ju erkänna, jag har träningsvärk i överarmen! Hur kan man vara så otränad?! Men nu bestämde vi att varje måndag ska vi träna lite sen har jag ridningen på torsdagar så det ska väl funka!

Är, som jag har sagt tidigare, ensam hemma på vardagarna och det är så trist! Jag är inte den som bara kan sitta och glo hela kvällarna, ensam... det är tråkigt att laga och äta mat, ensam... usch så tyst det är. Får laga ordning isterband snart så jag har matlåda i morgon med. Tråkigt....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu