Bullfest

Har haft en ledig dag så passade på att åka till Norrtälje och handla hem lite käk och skulle köpa en ny kudde eftersom jag får ont i nacken av den jag har nu.. Självklart glömmer jag bort det! -.- Väldigt irriterande!

Kom hem och fick lite lust att baka så har gjort Rimbobullar och självklart så ställer min KitchenAid upp ;) Smaskens vart det iaf så nu ligger det 6 påsar i frysen som antagligen kommer få slängas, men det är ju så kul att baka :D
Ska nog göra biskvier i morgon, men det kanske är dumt det med tanke på att jag varken har plats i kyl eller frys, får laga till maten så det försvinner ;)

Nu ska jag kasta mig in i duschen och sen mysa ner mig med en bulle och té i soffan innan det är dags för bingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu