hej häst

Haft ridlektion nu på kvällen och det gick ju sådär fantastiskt bra som de bara gör ungefär en gång om året, allt bara klaffar gång på gång och man flyter fram som de bara gör på film :)
Har ju även en uppgift i skolan där man ska hitta på en hälsofrämjande aktivitet och vad är inte bättre än att vara i stallet! Jag drar med mig min mest hästrädda vän Ida och uppgiften var att hon skulle borsta den häst jag hade :)
Gick bra men benen ville hon inte borsta, vilket är helt okej! Kollar åt ett annat håll en stund, vänder mig om och där sitter hon på huk och borstar benen och under magen ändå! :D Övervunnit rädslan, catching!! ;)

Så nu har jag lite att skriva om och de är ju fenomenalt att jag har gjort nåt i tid, uppgiften ska ju inte vara inne förrän 11 december! :D Kanske lyckas med de här ;)

Nu ska jag duscha för jag luktar hästbajs! ;)
I morgon kommer min sambo hem, saknar honom när han är borta i veckorna :( Men jag har så mycket för mig ändå så de är mest på kvällarna det märks att man är ensam hemma :P

Kommentarer
Postat av: Frida

Häst är bäst :)

2013-12-05 @ 16:12:32
URL: http://fridaghost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu