utpumpad

Nu har jag verkligen ingen energi kvar till någonting känner jag! Har varit i skolan hela dagen, jobbigt att ha grupparbeten och diskutera samt försöka lära in nya saker hela tiden.. det tar på krafterna!

Mår inte så jättebra heller, fick en riktig yrselattack på jobbet i går kväll som inte gick över, började må illa och fick springa till toaletten och hänga mig över den en stund.. bläää! Fick gå hem ifall de va magsjuka som spökade. Kom hem och låg i soffan och stirra i taket 2 timmar och åka lite karusell.
Kändes något bättre idag så jag åkte till skolan och de va lite snurrigt på förmiddagen men sen gick de över som tur var :)
På kvällskvisten har jag känt mig konstig oxå så jag tar mitt pick och pack och lägger mig innan 21, dock har jag ju inte somnat än :P

Jaja i morgon är det plugga, städa trappuppgångar och ridning som står på agendan så jag syns väl till om 2 veckor igen ;) Tjingling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu