seg söndag

Som rubriken lyder, idag går de sakta. Klockan är inte ens 10 och jag tycker dagen går sååå sakta. Denna helg jobbar jag kväll så man kan inte riktigt hitta på något heller! Söndag är ju vilodag sägs det, men vila är inte riktigt min grej :P Kanske ska plugga lite? Jag ligger något efter känns de som och de är ju inte bra! Tenta nästa onsdag i medicin :O Klarar jag inte det så får jag inte gå vidare i kursen :/ Samma i psykologi, tenta tisdagen därpå.. Nu fick jag ångest så får väl plocka fram böckerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu