virrpanna

2 månader sen jag bloggade, har ärligt talat glömt bort det.. Precis som allt annat jag ska komma ihåg.
Jag har inget annat än plugg, medicinska termer, sjukdomar, psykologiska perspektiv och symtom i skallen! Så med andra ord kan jag säga att det är mycket nu!
Jag glömmer bort vad som är viktigt i vardagen. Typ äta mat, att de finns folk utanför ytterdörren som jag faktiskt är vän med, glömmer nästan att jag har en karl ibland ^^ Ska bli skönt när den här delen av kursen är klar så man kan få bli människa igen :)
 
I går beställde jag sugarpaste (sockerpasta) som jag ska pyssla lite med till en Alla ♥ dag-tårta till mig och min man :) I morgon blir de levererat så jag kan hämta ut det :D Skönt att sysselsätta sig med något efter plugget :) 
Funderar på om jag ska baka tårtbottnar i dag så dom verkligen får "sätta sig" och bli sådär snuskigt mjuka och goda som de blir när dom vilar.. :) 
 
Jag lovar inget, men kommer jag i håg så kanske de dyker upp en bild på den färdiga tårtan sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu